Hallis

Alla inlägg under maj 2010

Av josefin - 19 maj 2010 19:47

hejsan hoppsan. kom typ precis hem från stan.

har in handlat nagellack :D

har även träffat frida och kollat på hennes dans lite.


nu är det anna anka söker...

:D puss

Av josefin - 18 maj 2010 22:04

gud vad jag är trött.

men varför? äeh det vet jag inte ens själv!

idag, har jag varit med min älskade pojkvän, fast han var

sjuk så fick mest ta hand om honom. men det gör jag så gärna så.

börjar också känna mig dålig, har ont i halsen och sånt trams.


aja, nu ska jag prata med kim en stund, sen är det läggdags.


hadet

Av josefin - 18 maj 2010 12:30

hejsan, har inte skrivit på ett bra tag nu. men jag har typ inte tid!

kan iallafall berätta lite om igår, då jag först såklart var i skolan.

vid en tre träffade jag mathilda i stan, och hon ville slinga håret, japp

vi gick alltså till en babbe salong ( den brevid laserdome ) och där slingade då mathilda

håret, jag tycker faktiskt att det blev jätte fint.

vi tog bussen hem vid kvart i fem, hoppade av vid brunnen för att mathilda skulle köpa nergerboll, och det köpte hon. efter en stund kom ellinor också och vi gick hem åt mitt håll, där vi stötte på två små tjejer, som vi snackade lite med. ( hehe ) jaja.

gick in till mig åt glass med typ 3 år gammal chokladsås ueeh!  kollade lite på bella 6 tyra show med äckel kissie. och sedan kollade vi på hollywood fruar. där imellan snackade vi en jävla massa minnen. guuud ja!

Av josefin - 11 maj 2010 15:41

   

Av josefin - 11 maj 2010 15:17

 


  There's always a place in me you can call home

Av josefin - 9 maj 2010 20:49

förlåt att jag inte har skrivit på hela helgen.

men jag kommer aldrig kriva på helgerna, för jag sitter inte

vid datorn då, är typ aldrig hemma.

har iallafall varit en helt okej helg, eller jag mycket helt okej!


får se när jag skriver igen, har annat för mig denna veckan iaf.

imorgon ska jag träffa min bästavän ronja, på tisdag är kmr ju

kim osv. måste också plugga lite' -.-

Av josefin - 7 maj 2010 13:51

god middag!

sitter här och lökar, har precis ätit lunch.

gottgott! slutade som vanligt 11:10 idag,

gottgott, det med ska ni veta!  sitter

även och väntar på att kim ska komma.

vi ska bara vara hemma idag, kränga chips

och cola & kolla på någon slags film skulle jag tro!


förövrigt är det riktigt kallt ute, och det blåser

som fasiken! men sommaren kommer väl snart

får vi hoppas.

Av josefin - 6 maj 2010 10:17

 


tja, har foto nu. så jag stack ut & hem för att fotta lite.

tog dock en paus nu för jag har slut på ideér men ja.

fick även reda på mitt betyg i graf idag VG, yees i like it!
jag är nöjd.



vill också passa på att berätta att det var många som besökte mig igår, yeeh fortsätt så för fanken!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards